Κυριακή 11 Μαΐου 2014

MY DAILY OUTFIT AT WORK


Κάθε πρωί το ίδιο ερώτημα!Τι να φορέσω στη δουλειά....Και πάντα ο ίδιος διάλογος!


-Μαμάααααααα που είναι το μπλε μου τοπ; 
-Ψάξε, εκεί είναι στη ντουλάπα σου....
-Οι μπεζ μου μπαλαρίνες;
-Αμάν ρε Ρια εκεί είναι ψάξε λίγο!
-Δεν προλαβαίνωωωω φέρτα μου!!!!! 

Ε αφού άρχισε να μου βάζει τις φωνές αποφάσισα να τα βρίσκω από το βράδυ! Και αυτό το post είναι η αρχή μόνο!









Και θέα την ακρόπολη.... Και ουρανός καταγάλανος!!





* Τop bershka 
*Παντελόνι πράσινο pull&bear
*τσάντα Armani Jeans
*Αγαπημένο κολιέ only five
*Μπαλαρίνες με φιόγκο Zara (πολύ παλιό κομμάτι)

Ευχαριστώ και τη φωτογράφο μου lumi :P :) εδώ μπορείτε να βρείτε κι άλλες φωτό της http://luminous-exception.deviantart.com/
Περιμένω τα σχόλια σας! 
Kisses...<3

2 σχόλια:

  1. Κουκλάκι! Πολύ όμορφο χρώμα η τσάντα και το παντελόνι! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ντίνα μου! Τα υπεραγαπώ και τα δύο η αλήθεια είναι!

      Διαγραφή