Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

TLife photoshooting!!!

Κορίτσιααααααααααααααα μουυυυ γεια σας! Ανακηρύχθηκε και επίσημα πτυχιούχος και δέχομαι συγχαρητήρια! Δώσαμε τα μαθηματάκια μας, τελειώσαμε την πρακτικούλα μας και πίσω στα δικά μας τώρα! Back to bases με SUPER TLIFE PHOTOSHOOTING! I'M SO EXCITED !!!



Παρακολουθώ το TLIFE στο Internet εδώ και καιρό! Η στήλη του makeover ήταν πάντα η αγαπημένη μου και ως κλασσικό παρορμητικό άτομο που είμαι είπα εννοείται πως θα πάω μια μέρα! Αμέσως μίλησα με τα παιδιά και το κλείσαμε.....Ήθελα πάρα πολύ να γνωρίσω τους επαγγελματίες του TLIFE από κοντά για να πάρω φρέσκιες ιδέες και συμβουλές τόσο για εμένα προσωπικά όσο και για το blog μου! Να σας πω πριν δείτε όλο το post ότι πέρασα υπέροχα! Δεν περίμενα να έχει τόσο πλάκα και ένιωσα πολύ άνετα και ζεστά από την πρώτη στιγμή! 

Ξεκινήσαμε με ανεβασμένη διάθεση και με τη βοήθεια της make up artist Ρίας το make up

Λόγω καλοκαιριού είπαμε να βάλουμε μια ελαφριά στρώση make up που δουλέψαμε με πινέλο. Στο κινητό βλέφαρο απλώσαμε μια bronze- καφέ σκιά την οποία σβήσαμε ψηλά στο κόκαλο του ματιού. Κάτω από τα φρύδια δώσαμε φως με μια ανοιχτή λευκή σκιά. Τονίσαμε την ρίζα του κάτω βλεφάρου με ένα καφέ μολύβι για να εξασφαλίσουμε πιο μυστηριώδες βλέμμα. Το καλοκαίρι θέλει να είμαστε πιο τολμηρές στις επιλογές μας γι'αυτό και χρησιμοποιήσαμε μια χρωματιστή μάσκαρα. Δώσαμε φως στα μάγουλα με ένα ρουζ σε peachy απόχρωση.Ολοκληρώσαμε το μακιγιάζ με nude lip gloss στα χείλη. 


Το αγαπημένο μου μεταξύ μας ήταν η πράσινη μάσκαρα...!!! Ενώ το lip gloss χμμμ έτσι και έτσι....



Με τη βοήθεια του hair stylist Κωνσταντίνου δημιουργήσαμε στα μαλλιά μια χαλαρή και πλάγια πλεξίδα ψαροκόκαλο. Κρεπάραμε την κορυφή για να δώσουμε όγκο και ένα πιο messy αποτέλεσμα. Τέλος ανοίξαμε την πλεξίδα με τα δάχτυλα για ακόμη πιο χαλαρό και καλοκαιρινό εφέ.




ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΡΟΥΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....!!!

Το αγαπημένο μου PLAYSUIT!

Αυτό το playsuit όπως λέει και Σοφία που ανέλαβε το styling σε συνδυασμό με τα πέδιλα κολακεύουν πολύ τη σιλουέτα μου. Ναι και έμενα μου άρεσε χαχα... Αγαπάμε τα tribal prints που διακοσμούν αυτό το ρούχο, γιατί δίνουν έναν ethnic χαρακτήρα στο σύνολο. Ολοκληρώσαμε με ένα κολιέ στο ίδιο ύφος.


  • Playsuit House of Gods Shop & Trade
  • Κολιέ Klaidra Tshopping
  • Πέδιλα Sante

Φόρεμα σε γραμμή Α!

Χμ.... Εδώ οι απόψεις διίστανται!Ενώ το χρώμα αυτού του φορέματος ταιριάζει πολύ στην κάτασπρη επιδερμίδα μου χαχα το μήκος δεν είναι το επιθυμητό! Θα ήταν ιδανική επιλογή αν προτιμούσαμε ένα πιο κοντό φόρεμα σε συνδυασμό με πλατφόρμες χωρίς straps, για να φαίνονται τα πόδια πιο ψηλά. 



Σόρτς Λατρεία Αγάπη!!!

Επιλέξαμε ένα σύνολο με διαφορετικά χρώματα denim υφασμάτων και ολοκληρώσαμε με ένα ζευγάρι ουδέτερες πλατφόρμες. Η γραμμή του σορτς αναδεικνύει τέλεια τα πόδια και το ενσωματωμένο κολιέ στο πουκάμισο κάνει το look πιο ιδιαίτερο. Ένα σύνολο ιδανικό για όλες τις ώρες.


  • Τοπ Gap
  • Σορτς Gap
  • Βραχιόλια Accessorize
  • Πλατφόρμες Tommy Hilfiger

Τέλος κάτι πιο boho!

Ένα σύνολο σε loose γραμμή με boho στοιχεία και ισορροπημένα χρώματα που δημιουργούν ένα στιλάτο αποτέλεσμα. Πολύ άνετο ομολογώ αλλά πιο κοντά στις προτιμήσεις μου ήταν το playsuit

  • Τοπ BSB 49.90€
  • Harem pants Toi & Moi 54.90€
  • Κολιέ H&M 29.99€
  • Πέδιλα Sante 79.00€

Η εμπειρία ήταν μοναδική !!

Να ευχαριστήσω πολύ την εταιρία Tommy G για το μακιγιάζ! Και τη σχολή του Φρέντυ Καλομπράτσου, Freddy Make Up Stage για τα μαλλιά ενώ πιο συγκεκριμένα:

Styling:Σοφία Σούζα
Φωτογράφος: Θάνος Νιώρας
Make up: Ρία Κανακάρη
Μαλλιά: Κωνσταντίνος Βασιλείου
Συνεργασία: Ιωάννα Κούρου

TLIFE σε ευχαριστώ για όλα!









4 σχόλια:

  1. Εντάξει τα λόγια είναι περιττά!!!! Πόσο τέλεια όλα!!! Τα ρούχα, τα παπούτσια, τα μαλλιά, το μακιγιάζ, τα κοσμήματα!!! Όλα απίθανα! Σίγουρα πρέπει να ήταν μοναδική εμπειρία!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου! Εγώ κατά ενθουσιάστηκα και το τέλειο ήταν ότι συζητάγαμε για το τι να φορέσω!

      Διαγραφή
  2. Πολυ ομορφη...τα μαλλια σου πανε πολυ ετσι..και το μακιγιαζ ανεδειξε τα χαρακτηριστικα σου΄..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και εσένα Βασιλική μου! Υιοθέτησα πολλά έξυπνα tips για το μακιγιάζ και όσο για το ψαροκόκκαλο είμαι τυχερή! Βάζω την ξαδέρφη μου που ξέρει να μου το φτιάχνει όσο πιο συχνά γίνεται! Είναι υπέροχο!

      Διαγραφή