Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Έχω FairyTale tag!!

Μόλις έπεσε αυτό το tag-post στα χέρια μου ενθουσιάστηκα με τις ερωτήσεις του γιατί αφενός είναι μια πολύ ωραία ευκαιρία για να μας γνωρίσετε καλύτερα και αφετέρου γιατί ήταν το πρώτο tag που με έκαναν χα χα 
Ευχαριστώ πολύ λοιπόν την σούπερ Κωνσταντίνα Χανιώτη από το The Beauty Fairy  με τη 
σούπερ ιδέα της!

Απαντάω στις ερωτήσεις της λοιπόν αφού πρώτα θα σας δείξω το αγαπημένο μου παραμύθι ...

Η πεντάμορφη και το τέρας από άλλη οπτική γωνία χα

Η Χιονάτη: Θεωρείς τον εαυτό σου όμορφο?
Κοπέλες είμαστε! Κάποιες φορές νιώθω πολύ όμορφη εσωτερικά και εξωτερικά και κάποιες άλλες όχι και τόσο!

Η Ωραία Κοιμωμένη: Πόσες ώρες κοιμάσαι το βράδυ?
Χμ... Κανονικά αν με αφήσεις μοιάζω πολύ στην Ωραία Κοιμωμένη!Μπορώ να κοιμάμαι για ώρες (10-12 ) Αλλά λόγω πιεσμένου προγράμματος δεν έχω αυτή την πολυτέλεια πια...

Η Σταχτοπούτα: Έχεις κάποιο περιορισμό στην ώρα που πρέπει να γυρίζεις σπίτι?
Δεν θα το έλεγα αυτό απλά αν αργήσω πέφτει τηλέφωνο από τους γονείς...
-Που είσαι; Άργησες...
Κλασσικές μανάδες! <3

Η Ραπουνζέλ: Σου αρέσει να βρίσκεσαι έξω?
Πάντα! Το ερώτημα είναι πότε βρίσκω χρόνο για το laptop μου και το blog αφού είμαι συνεχώς έξω! 

Η Κοκκινοσκουφίτσα: Εμπιστεύεσαι εύκολα αγνώστους?
Όχι είμαι πολύ καχύποπτη αλλά καλόκαρδη! Μπορεί να μην ξέρω και να μην εμπιστεύομαι κάποιον αλλά αυτό δε σημαίνει πως δε θα πιστεύω γι αυτόν ότι έχει καλές προθέσεις και ψυχή!

Ο λύκος και τα 7 κατσικάκια: Μπορούν να σε ξεγελάσουν εύκολα?
Και ναι και όχι.....

Η Πεντάμορφη και το Τέρας: Τι κάνει κάποιον όμορφο στα μάτια σου?
Το να έχει καλή καρδιά και να το βγάζει με όλες του τις πράξεις! 

Η μικρή γοργόνα: Τι θα θυσίαζες για την αγάπη?
Γενικά είμαι άνθρωπος που δίνει πράγματα είτε αυτό είναι αγάπη είτε φιλία! Δίνω απλόχερα και θυσιάζω τα πάντα αρκεί να είναι το άτομο το κατάλληλο! Ίσως να είναι και λάθος μου μεγάλο φυσικά!

Ο πρίγκιπας βάτραχος: Τι θεωρείς αηδιαστικό?
Την διπροσωπία και τα άτομα που εκμεταλλεύονται καταστάσεις προς όφελος τους!

Ο Τζακ και η φασολιά: Έχεις κανένα φυτό?
Προσωπικά έχω στο δωμάτιο μου ένα βάζο με 5 τριαντάφυλλα αποξηραμένα εδώ και δυόμιση χρόνια δώρο από το αγόρι μου!

Ο παπουτσωμένος γάτος: Έχεις κάποιο κατοικίδιο, κι αν όχι θα ήθελες?
Έχω τον Cookie μου! Ένα πεκινουά 2 μηνών! Τέλειο!

Πινόκιο: Τι εύχεσαι περισσότερο να συμβεί?
Να μείνουν στη ζωή μου τα άτομα που αγαπώ και να έχουμε υγεία μόνο αυτό!
Αν ποτέ με έκαναν πριγκίπισσα....
Πίτερ Παν: Πόσων χρονών αισθάνεσαι?
Είμαι 21 και αισθάνομαι 18.... Εκεί θα μείνω χαχα

Η βασίλισσα του χιονιού: Τι θα έκανες για τον καλύτερό σου φίλο?
Τα πάντα! Είπαμε είμαι πολύ δοτικός άνθρωπος!

Η πριγκίπισσα και το μπιζέλι: Είσαι ευαίσθητη?
Είμαι πολύ ευαίσθητη και κλαίω πολύ εύκολα! Παράλληλα όμως αν πιστεύω πως σε ένα θέμα έχω δίκιο γίνομαι σκληρή και τίποτα δε με λυγίζει! Περίεργο ε;

Τα καινούρια ρούχα του αυτοκράτορα: Σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα το ντύσιμό σου?
Ναι! Είμαι λιοντάρι! Είμαι υπερβολική στις αντιδράσεις μου και στο ντύσιμό μου! Και για ένα ψωμί στο φούρνο να πάω θέλω να ντυθώ όμορφα! Ποτέ δεν ξέρεις....

Ο γενναίος ραφτάκος: Θεωρείς τον εαυτό σου γενναίο?
Δύσκολη ερώτηση... Δεν έχω καταλήξει ακόμα! Ανάλογα την περίπτωση!

Ευχαριστούμε την Κωνσταντίνα λοιπόν! Ελπίζω να το απολαύσατε όσο εγώ!!
<3 <3 <3

4 σχόλια:

  1. Τέλειες απαντήσεις Ρία μου!!! Κι εγώ σ' ευχαριστώ που έκανες το tag!! Κι εγώ κοιμάμαι άπειρες ώρες και είμαι και λιοντάρι!! Χιχι!! Φιλάκιααα!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι τέλειο tag !!!! Ειναι ωραίο να μαθαίνουμε και η μια την άλλη καλύτερα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλειο tag!!!και εγω στον υπνο δεν παίζομαι θα μπορούσα να κοιμάμαι 2 μέρες συνεχόμενα αν είχα την ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ για τα σχόλια κορίτσια! Ανυπομονώ να διαβάσω τις δικές σας απαντήσεις! ( λόγω δουλειάς αργώ λίγο χιχι )

    ΑπάντησηΔιαγραφή